• Gratis thuisbezorgd vanaf € 25*
  • In-house assemblage
  • Voor 23.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
  • Eigen technische dienst
  • We helpen je graag: 0572-328120

Veelgestelde vragen: Algemeen

Hier hebben we de algemene vragen verzameld. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk op onze verzamelpagina voor de verschillende onderwerpen.


Mijn account is niet meer benaderbaar

In verband met de privacy zijn enkel accounts uit 2020, 2021 en 2022 benaderbaar. Mocht je account binnen deze periode nog gebruikt zijn, dan kan je een nieuw wachtwoord aanmaken. Als dit niet werkt, kan je een mail sturen naar klantenservice@azerty.nl. Voor zakelijke accounts mail je naar verkoop@azerty.nl.

Garantiegevallen worden uiteraard nog wel behandeld bij oudere accounts, maar er kunnen geen nieuwe orders meer op geplaatst worden. Dan zal er een nieuw account gemaakt moeten worden.


Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Gegevens kunnen gewijzigd worden na het inloggen op je account.


Hoe wijzig ik mijn inlognaam?

Je inlognaam kan gewijzigd worden na het inloggen op je account. Klik op account. Vervolgens ga je naar “accountgegevens” en vink je e-mailadres wijzigen aan.


Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Je e-mailadres kan gewijzigd worden na het inloggen op je account:

  • Klik op account.
  • Ga naar ‘adresboek’
  • Klik op ‘verzendadres wijzigen’
  • Wijzig je e-mailadres

Ik heb geen technische kennis. Wat nu?

Geen zorgen! Stel je vraag aan onze experts. Je kunt ons bereiken via Facebook Messenger of stuur een mailtje naar klantenservice@azerty.nl.


Ik heb een klacht, hoe kan ik die indienen?

Azerty heeft het verlenen van optimale service hoog in het vaandel staan. Helaas kan het soms toch voorkomen dat je niet honderd procent tevreden bent over de service of over het aangeschafte product. Klik dan hier voor onze klachtenprocedure.


Wat zijn de openingstijden van Azerty?

Hier kun je de algemene openingstijden vinden. Ben je op zoek naar contactinformatie of ons bezoekadres? Kijk dan op onze pagina contactinformatie.


Kan ik met mijn pc bij jullie langskomen?

Tijdens openingstijden van onze balie kun je jouw systeem langsbrengen. Hiervoor hoef je geen afspraak te maken, mits je op voorhand wel een servicenummer hebt aangevraagd.

Wij streven ernaar om jouw systeem zo snel mogelijk te repareren. Daarom bieden wij tijdens kantooruren de mogelijkheid om jouw systeem voor 15 minuten na te kijken voor een eerste diagnose of reparatie. Hier kan je uiteraard op wachten. Als de reparatie niet mogelijk is in deze 15 minuten zullen wij het systeem in behandeling nemen in onze werkplaats. Wij maken dan een afspraak dat je het systeem op een later moment kan komen afhalen of dat wij deze voor je opsturen.


Ik heb nog geen gamecode ontvangen, wanneer krijg ik die?

Heb je je bestelling ontvangen en is er een factuur aangemaakt? Dan kun je je gamecode aanvragen via de stappen op de actiepagina. Nadat je je code hebt aangevraagd kan het tot vijf werkdagen duren voor je aanvraag verwerkt is. Per actie zijn verschillende voorwaarden van toepassing en kunnen de stappen die je moet doorlopen en de wachttijden variëren. Lees dus altijd goed de actiepagina.

Kijk voor een overzicht van lopende acties op onze actiepagina.


Hoe kan ik mijn game-code verzilveren?

Hoe en waar je je gamecode in kunt wisselen verschilt per actie. Lees daarom altijd goed de actiepagina, zodat je niet voor verrassingen komt te staan of een actie misloopt.

Kijk voor een overzicht van lopende acties op onze actiepagina.


Welke acties lopen er?

Kijk voor een overzicht van lopende acties op onze actiepagina.


Hoe weet ik of mijn product meedoet aan de actie?

Kijk hiervoor op de actiepagina van de actie waaraan je mee wilt doen. We proberen ook bij alle deelnemende producten te vermelden dat ze meedoen aan een actie. Mocht je daar een actie van een fabrikant missen, stuur dan een mail naar klantenservice@azerty.nl.


Ik heb vorige week een product gekocht, maar deze week krijg ik er een game bij. Kan ik alsnog de gamecode krijgen?

Het is het niet mogelijk om buiten de actieperiode mee te doen aan een actie vanuit een fabrikant.


Mijn product doet niet mee aan de actie, kan ik alsnog een code krijgen? 

Het is niet mogelijk om producten toe te voegen aan de lijst met geselecteerde producten die wij hebben gekregen vanuit de fabrikant.


De claimperiode is voorbij, kan ik alsnog meedoen aan de actie?

Het is het niet mogelijk om buiten de actieperiode mee te doen aan een actie vanuit een fabrikant.


Welke activiteiten sponsort Azerty?

Azerty sponsort verschillende activiteiten en organisaties, zoals Rohda Raalte en verschillende LAN-parties. Kijk voor meer informatie op onze sponsorpagina.


Kan Azerty mij sponsoren? 

Azerty heeft een selectief sponsorbeleid en kan helaas niet iedereen sponsoren. Denk je dat we tot een leuke en goede samenwerking kunnen komen? Stuur dan een mailtje met je voorstel naar marketing@azerty.nl.


Is Azerty verantwoordelijk voor enig dataverlies?

Azerty is in geen geval verantwoordelijk voor dataverlies.