• Gratis thuisbezorgd vanaf € 25*
  • In-house assemblage
  • Voor 23.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
  • Eigen technische dienst
  • We helpen je graag: 0572-328120

Veelgestelde vragen: Bol.com & Amazon

Hier hebben we de vragen verzameld over het terugsturen van en garantie op bestellingen via Bol.com en Amazon. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk op onze verzamelpagina voor de verschillende onderwerpen.


Waarom is mijn teruggestuurde product nog niet verwerkt?

Er kan tot zes dagen vertraging ontstaan tussen de bezorging van een retourzending en de verwerking op de serviceafdeling. Is het pakket nog minder dan zes dagen geleden bij ons afgeleverd? Dan kan je binnen deze termijn bericht van ons verwachten. Is het meer dan zes dagen geleden? Dan vernemen wij dat graag via klantenservice@azerty.nl. Vermeld daarbij duidelijk alle gegevens van je zending, zoals ordernummer en adres. Wij kunnen dan een onderzoek starten naar het pakket.


Hoe kan ik mijn product retourneren?

Binnen dertig dagen kan je jouw bestelling retourneren. Hiervoor kan je het artikel voor retour melden in je account van Bol.com of Amazon. Je krijgt dan een retourlabel om je product naar ons terug te sturen.


Kan ik mijn artikel ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen. Je kan het artikel naar ons terugsturen voor geld teruggave binnen 30 dagen na ontvangst door middel van een retourmelding via Bol of Amazon. Indien gewenst kan je alvast het juiste artikel bestellen.


Mijn product is defect (buiten de retourtermijn), hoe kan ik een serviceaanvraag indienen?

Helaas valt het product buiten de retourtermijn en kunnen wij het aankoopbedrag niet terugbetalen. Wel kan je het product naar ons opsturen voor garantie. Stuur daarvoor een mail naar klantenservice@azerty.nl met als onderwerp: Bol.com + ordernummer of Amazon + ordernummer.

Leg hierin zo gedetailleerd mogelijk uit wat je wensen zijn, wat het probleem is, eventueel verduidelijkt met foto’s. Er wordt zo snel mogelijk een retourlabel toegestuurd.

Onze serviceafdeling bekijkt vervolgens of het product binnen de garantievoorwaarden valt en of het vervangen of gerepareerd wordt.


Ik heb per ongeluk mijn betaling naar Azerty overgemaakt i.p.v. naar Bol.com, wat nu?

Graag ontvangen wij jouw bankrekeningnummer, zodat wij het aan ons betaalde bedrag zo spoedig mogelijk kunnen terugstorten. Stuur daarvoor een mail naar administratie@azerty.nl met in het onderwerp: Bol.com + jouw ordernummer.


Waarom is mijn bestelling via Bol/Amazon geannuleerd?

Het product dat je hebt besteld via Bol.com of Amazon is niet meer bij ons op voorraad. Hierdoor kunnen wij niet aan de levertijdsvoorwaarden voldoen en zijn we genoodzaakt de order te annuleren.


Ik wil mijn bestelling via Bol/Amazon annuleren, kan dit nog?

Wanneer je jouw order via Bol.com of Amazon niet meer kan annuleren, dan zijn wij helaas ook niet meer in staat om deze te annuleren. De order is op dat moment al verzonden. Om de order te retourneren, kan je de order weigeren aan de deur of een retouraanvraag doen.


Is het mogelijk om achteraf mijn factuuradres te wijzigen?

Voor een Bol.com en Amazon order is het mogelijk een factuuradres te wijzigen. Je kan een mail sturen naar bol@azerty.nl of amazon@azerty.nl met daarin de volgende gegevens:

Het ordernummer, het juiste adres en indien gewenst het btw-nummer.


Hoe snel wordt mijn bedrag terugbetaald nadat ik mijn order heb geannuleerd?

Zodra we de annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Dit duurt gemiddeld tussen de 1 en 5 dagen.