Coronavirus
Kinderen gaan niet meer naar school, waar mogelijk blijft iedereen thuiswerken en we vermijden sociale contacten. Kortom, alles is even anders. Voor ons als Azerty heeft de gezondheid van onze collega’s, hun gezinnen en onze partners prioriteit, maar hebben we ook een ander heel belangrijk doel: de winkel op een goede en veilige manier draaiende houden, zodat jij toegang houdt tot de artikelen die je nu het hardst nodig hebt.
Azerty heeft vertrouwen in de maatregelen van de overheid en gaat er 100% van uit dat de overheid ervoor zorgt dat wij als land (financieel) door deze lastige periode heenkomen. Wij zullen er sowieso alles aan doen om jou als consument en zakelijke klant te blijven bedienen. Azerty is hierop ingericht. Zakelijke eindklanten kunnen gewoon op rekening blijven bestellen en we zullen geen limieten op aantallen instellen voor hen.
Door middel van deze pagina houden we je op de hoogte van hoe Azerty met de situatie omgaat.
We blijven leveren
Het coronavirus heeft invloed op de productie van verschillende producten, op de vraag naar hardware en op de drukte bij onze vervoerders.
Door deze enorme drukte bij onze vervoerders kunnen wij helaas niet garanderen dat je jouw pakket op het aangegeven moment kunt verwachten.
De productie van verschillende producten ligt op een lager niveau dan de markt vraagt en hierdoor kan er schaarste ontstaan, dit geldt met name voor zakelijke producten.
Om dit risico tot een minimum te beperken, houden wij ruimere voorraden aan van de producten waarvan wij denken dat jij ze de komende maanden nodig hebt. Dit kunnen we nog beter doen met jouw hulp. Weet je al welke producten je in de komende tijd aan wilt gaan schaffen? Dan kunnen wij voorraad voor je reserveren en als afroeporder in ons magazijn houden tot je het nodig hebt.
Wat hebben wij van jou nodig?
Wij hoeven alleen te weten welke producten je aan wilt schaffen, welke aantallen je wilt hebben en over welke periode je de producten af gaat nemen. Neem daarvoor contact op met je accountmanager.
De voordelen


Je krijgt de producten wanneer jij ze nodig hebt


Je krijgt de factuur pas na levering


Je hoeft niet te wachten op voorraad


Je krijgt zoals altijd de beste Azerty-service
We blijven je helpen
Bij onze klantenservice kan het drukker zijn dan normaal. Dit zal er vooral voor zorgen dat we telefonisch minder goed te bereiken zijn. Via e-mail en sociale media zijn wij bereikbaar zoals je van ons gewend bent. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen. Voor technische vragen wilen we je adviseren om deze per e-mail te stellen, zodat je direct geholpen kunt worden door ons technisch personeel. Onze afhaalbalie in Raalte is op de reguliere tijdstippen geopend. Wel hebben we extra maatregelen genomen:


We vragen je je handen te ontsmetten voordat je het pinapparaat gebruikt.


We zullen producten op de balie of vloer zetten.


Bij voorkeur alleen nog afrekenen met een pinpas of mobiele telefoon.


We vragen iedereen 1,5 meter afstand te houden.


Zijn er 3 klanten binnen, dan vragen we je in de auto te wachten.
Ben je verkouden of hoest je? Dan willen we je verzoeken jouw aankoop te laten bezorgen of uit te stellen, zodat de gezondheid van onze klanten en medewerkers niet in gevaar wordt gebracht.
We blijven assembleren
Door het coronavirus zijn we genoodzaakt om overdag met een lagere bezetting aan de slag te gaan op onze assemblageafdeling. Door extra inzet in de avonden en weekenden kunnen we de productie hoog houden. Desondanks bestaat er een kans dat jouw order vertraging oploopt.
Maatregelen PostNL
Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen draagt bij aan het in stand houden van het maatschappelijke verkeer. Daarom wordt er op verantwoorde wijze bezorgd. Om dit te kunnen doen heeft PostNL de volgende maatregelen getroffen om verspreiding van het virus tegen te gaan:


De bezorger tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. De ontvanger wordt gevraagd om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en deze 3 cijfers worden genoteerd in het handtekeningveld.


De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.
Het aantal bestellingen in Nederland is enorm gestegen door de overheidsmaatregelen in de strijd tegen het coronavirus. Deze drukte gecombineerd met de bovenstaande maatregelen en het hoge ziekteverzuim kan voor vertraging zorgen van jouw bestelling.