Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Zie voor meer informatie ons cookiebeleid.

Klachtenprocedure

Azerty heeft het verlenen van optimale service hoog in het vaandel staan. Helaas kan het soms toch voorkomen dat u niet honderd procent tevreden bent over de aan u verleende service of over de door u aangekochte producten. Wij lossen dit graag voor u op.

Klachten

Het kan gebeuren dat u een klacht heeft over een product, dienst of over de door Azerty verleende service. Om u alsnog zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en om te voorkomen dat een vergelijkbare situatie in de toekomst nogmaals voorkomt, vragen wij u om uw klacht aan ons door te geven. Doe dit, mede om eventuele schade te beperken, zo snel mogelijk.

Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

Geef een klacht altijd schriftelijk aan ons door. Na het indienen van een klacht zult u uiterlijk binnen 14 dagen antwoord van ons ontvangen. Mocht het zo zijn dat wij meer tijd nodig hebben om u van een inhoudelijk antwoord te voorzien, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u alsnog een antwoord kunt verwachten.

U kunt uw klachten richten aan Jeroen te Wierik via .

Bent u als consument niet tevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u gebruikmaken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier in te vullen via ictwaarborg.nl.

Daarnaast biedt de Europese Commissie een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.