• In-house assemblage
  • Voor 23.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
  • Eigen technische dienst
  • We helpen je graag: 0572-328120

Veelgestelde vragen over je account bij Azerty

Hier hebben we de veelgestelde vragen over je account bij Azerty verzameld. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk verder bij onze klantenservice voor de verschillende onderwerpen.


Mijn account is niet meer benaderbaar

In verband met de privacy zijn enkel accounts uit 2020, 2021 en 2022 benaderbaar. Mocht je account binnen deze periode nog gebruikt zijn, dan kan je een nieuw wachtwoord aanmaken. Als dit niet werkt, kan je een mail sturen naar klantenservice@azerty.nl. Voor zakelijke accounts mail je naar verkoop@azerty.nl.

Garantiegevallen worden uiteraard nog wel behandeld bij oudere accounts, maar er kunnen geen nieuwe orders meer op geplaatst worden. Dan zal er een nieuw account gemaakt moeten worden.


Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Gegevens kunnen gewijzigd worden na het inloggen op je account.


Hoe wijzig ik mijn inlognaam?

Je inlognaam kan gewijzigd worden na het inloggen op je account. Klik op account. Vervolgens ga je naar “accountgegevens” en vink je e-mailadres wijzigen aan.


Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Je e-mailadres kan gewijzigd worden na het inloggen op je account:

  • Klik op account.
  • Ga naar ‘adresboek’.
  • Klik op ‘verzendadres wijzigen’.
  • Wijzig je e-mailadres.

Hoe stel ik Two-factor authenticatie in?

Je kunt eenvoudig Two-factor authenticatie instellen na het inloggen op je account:

  • Klik op account.
  • Ga naar ‘Two-Factor authenticatie’.
  • Scan de QR code met een authenticatie app zoals: Google Authenticator, Microsoft Authenticator of Authy.
  • Voer de authenticatie code in op onze website.
  • Bevestig de code.

Two-factor authenticatie is nu ingesteld.


Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens downloaden?

Je kunt een kopie van je persoonlijke gegevens die wij hebben opgeslagen downloaden:

  • Klik op account.
  • Ga naar ‘Privacy instellingen’.
  • Klik op ‘Persoonlijke gegevens downloaden’.
  • Je kunt ervoor kiezen om een zipbestand met alle losse .csv's te downloaden, of om alle gegevens in één enkel .csv bestand te downloaden. Als je alles in één .csv bestand wilt vink dan 'Merge into one file' aan.
  • Vul je wachtwoord in.
  • Klik op 'Download'.

Hoe verwijder ik mijn account?

Je kunt je account zelf verwijderen na het inloggen op je account:

  • Klik op account.
  • Ga naar ‘Privacy instellingen’.
  • Klik op ‘Account verwijderen’.
  • Let op: Als je je account verwijdert gaan alle persoonlijke gegevens en gegevens over je bestellingen verloren. Wij kunnen na het verwijderen van je account dit niet meer herstellen.
  • Bevestig je keuze en klik op 'Aanvraag indienen'.

Is Azerty verantwoordelijk voor enig dataverlies?

Azerty is in geen geval verantwoordelijk voor dataverlies.

Bezig met laden...