• Gratis thuisbezorgd vanaf € 25*
  • In-house assemblage
  • Voor 23.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
  • Eigen technische dienst
  • We helpen je graag: 0572-328120

Thuiswerkportaal

Thuiswerken is here to stay

Deze nieuwe werkgewoonte is niet meer weg te denken en dat gaat ook niet veranderen. Het is dan ook de hoogste tijd om als werkgever na te denken over hoe je de thuiswerkplekken van je medewerkers faciliteert. Hoe zorg je er eenvoudig voor dat je medewerkers naar eigen wens hun werkplek zo goed mogelijk kunnen inrichten? Met ons thuiswerkportaal natuurlijk!

Wat is ons thuiswerkportaal?

In het gepersonaliseerde thuiswerkportaal laat je je medewerkers eenvoudig artikelen bestellen om zo goed mogelijk te kunnen thuiswerken. Zij krijgen een inlogcode en kunnen zelf kiezen wat ze bestellen. Van laptop tot monitor en van ergonomische muis tot hoofdtelefoon. Wij nemen vervolgens het hele proces uit handen. Je hebt geen omkijken meer naar bestellingen, bezorgingen, retouren, facturen of defecten. Heb je een bepaald budget per medewerker vastgesteld? Dan zorgen wij ervoor dat werknemers niet over dat budget heen kunnen gaan.


Hoe werkt het?

  • Samen bepalen we welke producten er in het online portaal komen
  • Wij bouwen het portaal
  • Je medewerkers bestellen hun producten
  • Wij zorgen voor de bezorging

Onze voordelen op een rij

  • Uitgebreid assortiment; medewerkers kunnen kiezen uit hun favoriete merken of modellen
  • Vandaag besteld, de volgende werkdag in huis
  • Gratis levering aan huis
  • Geen zorgen om declaraties
  • Wij repareren of vervangen het product bij een defect

Ben je nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op voor meer informatie. Ben je benieuwd hoe het portaal eruitziet? Boek dan een vrijblijvende demo.

Thuiswerken in combinatie met werkplekbeheer

Als nieuwe medewerkers in dienst komen kunnen zij via het thuiswerkportaal nieuwe devices bestellen. Deze zijn voorgeïnstalleerd met alle bedrijfsapplicaties en tools. Gaat een medewerker uit dienst, dan halen wij de devices op en verwijderen de data volgens de richtlijnen van de AVG. Mocht het device defect raken tijdens gebruik, geen probleem. Wij verzorgen de reparaties op locatie bij de medewerker. Hierdoor is Azerty een one-stop-shop voor alle zaken rondom uitgifte en inname van IT-apparatuur.