Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Zie voor meer informatie ons cookiebeleid.

Transportschade

Helaas komt het wel eens voor dat er tijdens transport schade optreedt aan een pakket of de inhoud hiervan. Om de afhandeling van dit soort gevallen zo snel mogelijk af te handelen heeft Azerty goede afspraken gemaakt met PostNL.

Wat te doen bij transportschade

Als u te maken krijgt met transportschade dient u de volgende stappen te volgen, zodat wij u zo snel mogelijk alsnog kunnen voorzien van een goed werkend product.

  • Bij zichtbare schade aan de buitenkant van het pakket kunt u de bestelling het beste niet aannemen van de pakketbezorger.
  • Als u de bestelling wel heeft aangenomen en u constateert transportschade, meld ons dit dan zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 48 uur).
  • Maak foto’s van de schade, het geleverde pakket, de verzendsticker, het opvulmateriaal, de verpakking van het product en het product zelf. Stuur deze desgevraagd naar onze serviceafdeling.

Na uw melding van de schade krijgt u telefonisch of via mail verdere instructies. In de meeste gevallen kan transportschade binnen enkele dagen worden opgelost, mits deze snel gemeld wordt en de juiste stappen worden ondernomen.

Vragen over service en retourneren

Heeft u een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere servicevraag? Neem dan direct contact op met onze serviceafdeling.

Email: service@azerty.nl
Telefonisch: 0572 328 120