< Informatie overzicht
Op zoek naar een product waarvan je zeker weet dat we het hebben, maar je kunt het niet vinden op onze website? Of wil je een product kopen dat (nog) niet in ons assortiment is opgenomen? Neem dan contact met ons op en we zullen kijken wat we voor je kunnen betekenen.
De meeste producten op onze website hebben meerdere leveranciers. We hebben meerdere leveranciers, zodat we kunnen kiezen voor de leverancier met voorraad. Echter kan het voorkomen dat geen enkele leverancier meer voorraad heeft. Dan verspringt de levertijd indicatie van een product naar 10+ werkdagen. Desgevraagd zullen wij de leverdatum voor je opvragen en je middels een order update op de hoogte houden van de voortgang van jouw order.
Wil je je bestelling ophalen via een PostNL PakjeGemak-afhaalpunt? Dit doe je door de volgende stappen te volgen:
Hiervoor kun je onze klachtenprocedure volgen.
Een product met bulkverpakking wordt geleverd in een minimale verpakking. Deze producten zijn nieuw en ongebruikt, maar worden bij ons aangeleverd zonder de mooie verpakking die je misschien verwacht. Een voorbeeld hiervan is een harde schijf, welke vaak wordt geleverd in antistatisch plastic zonder verdere verpakking eromheen.
Aan een zakelijk account zijn verschillende voordelen verbonden. Zo kun je betalen op rekening, kun je een vaste accountmanager krijgen zodat je altijd hetzelfde aanspreekpunt hebt en kun je in sommige gevallen volumekorting krijgen. Kijk voor meer voordelen op onze pagina Voordelen van een zakelijk account.
Bij een zakelijke bestelling kun je helaas geen gebruik maken van de Wet koop of afstand.
Indien je niet zonder notebook, telefoon of VGA-kaart kunt dan kun je gebruik maken van een leenproduct. Hiervoor dien je een verzoek in via service@azerty.nl. Naar verwachting worden er €45 aan leenkosten in rekening gebracht. Per case beoordelen wat hierin de mogelijkheden zijn.
Helaas is het niet mogelijk om achteraf jouw factuuradres te wijzigen.
Zelf kun je een lopende order niet aanpassen. Neem contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden. Dit kan via e-mail via verkoop@azerty.nl of bel ons op 0572-328120 voor particuliere klanten of op 0572-328123 voor zakelijke klanten.
Helaas is het niet mogelijk om VVV-bonnen in te wisselen. Je kunt uiteraard wel gebruik maken van onze overige betaalmethodes.
Hier vind je alle financiële gegevens van Azerty.
Zodra we de annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Dit duurt gemiddeld tussen de 1 en 5 dagen.
Hoewel wij jammer vinden dat je een bestelling annuleert, doen wij hier niet moeilijk over. Neem om een order te annuleren contact met ons op en wij maken het in orde. Contact opnemen met ons kan via e-mail via verkoop@azerty.nl of bel ons op 0572-328120 voor particuliere klanten of op 0572-328123 voor zakelijke klanten.
Indien jouw iDeal-, creditcard- of PayPal-betaling niet goed is gegaan, kun je de betaling via jouw account alsnog voldoen. Volg hiervoor de volgende stappen:
Wil je jouw betaling op een andere manier voldoen? Neem dan contact met ons op en wij zorgen dat de betalingsmethode wordt aangepast. Contact opnemen met ons kan via e-mail verkoop@azerty.nl of bel ons op 0572-328120 voor particuliere klanten of op 0572-328123 voor zakelijke klanten.
Hier vind je alle financiële gegevens van Azerty.
Dit is mogelijk, je kunt hiervoor een e-mail sturen naar debiteuren@azerty.nl met jouw klantnummer en factuurnummer.
Heb je je bestelling ontvangen en is er een factuur aangemaakt? Dan kun je je gamecode aanvragen via de stappen op de actiepagina. Nadat je je code hebt aangevraagd kan het tot vijf werkdagen duren voor je aanvraag verwerkt is. Per actie zijn verschillende voorwaarden van toepassing en kunnen de stappen die je moet doorlopen en de wachttijden variëren. Lees dus altijd goed de actiepagina.
Game-acties worden over het algemeen georganiseerd door de fabrikant van je product. Zij bepalen dan ook de voorwaarden en productselectie van een actie. Wij kunnen hier dus niet van afwijken.
Hoe en waar je je gamecode in kunt wisselen verschilt per actie. Lees daarom altijd goed de actiepagina, zodat je niet voor verrassingen komt te staan of een actie misloopt.
Kijk voor een overzicht van alle actuele acties op onze overzichtspagina met alle lopende acties.
Kijk hiervoor op de actiepagina van de actie waaraan je mee wilt doen. We proberen ook bij alle deelnemende producten te vermelden dat ze meedoen aan een actie, maar het kan zijn dat we een product missen bij het toevoegen van deze melding. Wil je zeker weten of een product meedoet aan een actie? Neem dan contact met ons op.
Het is het niet mogelijk om buiten de actieperiode mee te doen aan een actie vanuit een fabrikant. Wil je graag meer weten over een specifieke actie? Neem dan contact met ons op.
Het is niet mogelijk om producten toe te voegen aan de lijst met geselecteerde producten die wij hebben gekregen vanuit de fabrikant. Wil je graag meer weten over een specifieke actie? Neem dan contact met ons op.
Het is het niet mogelijk om buiten de actieperiode mee te doen aan een actie vanuit een fabrikant. Wil je graag meer weten over een specifieke actie? Neem dan contact met ons op.
Azerty sponsort verschillende activiteiten en organisaties, zoals Rohda Raalte en verschillende LAN-parties. Kijk voor meer informatie op onze sponsorpagina.
Azerty heeft een selectief sponsorbeleid en kunnen helaas niet iedereen sponsoren. Denk je dat we tot een leuke en goede samenwerking kunnen komen? Stuur dan een mailtje met je voorstel naar marketing@azerty.nl.
Assemblage service nodig? Bekijk onze pagina https://azerty.nl/category/componenten/Assemblage_Service.
Dit is uiteraard mogelijk. Hiervoor vragen we je een service aanvraag bij ons in te dienen.
Op het moment dat alle producten binnen zijn en de status “in Assemblage” is, is het ons streven om het systeem binnen 3 werkdagen gereed te maken.
Geen zorgen! Wij van Azerty kunnen jouw systeem assembleren: https://azerty.nl/category/componenten/Assemblage_Service.
Hieronder helpen we je graag met verschillende problemen.
1e Troubleshoot PC geeft na levering/assemblage geen signaal naar de monitor |
https://youtu.be/xUVUDg9CfxM |
2e Troubleshoot Veel voorkomende fouten |
https://youtu.be/k-rKQeax38Q |
Korte versie | https://youtu.be/EN48QWMeA3Y |
Lange versie | https://youtu.be/aioKTl3iQLE |
Game PC AMD Ryzen Assemblage | https://youtu.be/v2pUQAyCiTI |
Basic Game PC Azerty Assemblage | https://youtu.be/4xBASUJRzak |
Basic Mini PC Azerty Assemblage | https://youtu.be/EIm8KMbZJ2E |
Basic Azerty Assemblage Video | https://youtu.be/4Rvvc5r5Fzw |
AMD Ryzen Threadripper plaatsen | https://youtu.be/rYOQHCu2FK4 |
We hebben ook een livestream waarop we dagelijks live systemen assembleren | https://www.youtube.com/azerty |
Compatibiliteit Intel Chipsets & Processoren | https://azerty.nl/compatibiliteit-intel-socket-1151 |
De openingstijden van de serviceafdeling vind je hier
Indien je reeds hebt uitgezocht welk onderdeel defect of incompatibel is, zien wij deze graag tegemoet voor service. Informatie over de service procedure vind je hier: http://azerty.nl/serviceaanvraag. We hebben ook een video waarin de procedure wordt besproken: https://www.youtube.com/watch?v=_MG0vruhWmw
Voor mogelijke onderzoekskosten bekijk onze pagina https://azerty.nl/mogelijke-kosten
Het verschilt per geval wat de doorlooptijd van een serviceaanvraag is. Vaak kunnen we je binnen enkele dagen een indicatie geven en met een passende oplossing komen. Als het product naar de fabrikant of naar een door de fabrikant aangewezen reparateur wordt gestuurd neemt de verwerkingstijd logischerwijs toe, in sommige gevallen tot vier weken. Zodra er iets verandert aan de status van je serviceaanvraag dan laten we dat weten.
Bij een aankoop wordt het wettelijke garantietermijn op de factuur vermeldt. Bij een zakelijke aankoop betreft het 1 jaar garantie en bij een particuliere aankoop betreft het 2 jaar garantie. Na dit termijn kun je aanspraak maken op de resterende fabrieksgarantie. Indien de fabrikant het toelaat kun je alsnog middels een servicenummer bij ons indienen.
Hoe kom ik in contact met een fabrikant?
Hieronder vind je de contactgegevens van een aantal fabrikanten.
Merk | Webpagina | Telefoonnummer (hieraan kunnen kosten verbonden zijn) |
---|---|---|
Acer | Customercare Acer | Via Acer Support |
Apple | Apple Support | 0900 - 7777 703 |
Asus | Asus Support | 0591 - 570 290 |
BenQ | BenQ Support | 0900 - 2367 669 |
Canon | Canon Support | 020 721 91 03 |
Dell | Dell Support | Via Dell Supoort |
Epson | Epson Support | 0900 - 5050 808 |
Fujitsu | Fujitsu Support | 0900 - 2025 119 |
HP | HP Support | Via HP Phone Assist |
Iiyama | Iiyama Support | 0900 - 2025 119 |
LG | LG Ondersteuning | 0900 - 543 5454 |
MSI | MSI Support | Via MSI Contact |
Philips | Philips ondersteuning | Via Philips Contact |
Samsung | Samsung Support | 0900 - 7267 864 |
Sony | Sony Support | Via Sony Support |
Sony Playstation | Sony Playstation Support | Via Sony Playstation Support |
Toshiba | Toshiba Support | 0900 - 1000 1000 |
Tijdens openingstijden van onze afhaalbalie kun je jouw systeem langsbrengen. Tijdens kantooruren kunnen we ons inzetten om hier zo snel mogelijk naar te kijken, echter kunnen we je niet beloven dat dit per direct gaat lukken. Ons streven is om 15 minuten tot een half uur hiervoor vrij te maken. Uiteraard streven we ernaar om jouw systeem zo snel mogelijk te repareren. We begrijpen dat je hierop wilt wachten, maar de kans bestaat dat dit lang gaat duren. In het geval dat het niet gaat lukken om jouw pc te repareren terwijl je wacht, sturen we jouw systeem op een ander moment na.
Er is weinig zo vervelend als een nieuwe monitor kopen en een dode pixel ontdekken. Daarbij valt een dode pixel zelden onder fabrieksgarantie en is dit dan ook geen reden om deze binnen de garantie te vervangen voor een nieuw exemplaar. Wilt u uw nieuwe monitor zonder problemen om kunnen ruilen als deze een dode pixel heeft? Bestel dan de juiste Azerty pixelgarantie bij uw monitor.
Wat is een dode pixel?
Een dode pixel is een pixel die altijd aan of uit isen dus niet reageert op de signalen van de computer. een dode pixel is te herkennen aan een pixel die altijd wit of zwart is, onafhankelijk van de rest van het beeld. Als een pixel altijd één kleur weergeeft, bijvoorbeeld rood op een donkere ondergrond, dan is er sprake van een dode subpixel.
Wat omvat de Azerty pixelgarantie?
Dit is afhankelijk van welke pixelgarantie je afneemt. Wij bieden een pixelgarantie aan voor monitoren tot €200, van €201 tot €300, van €301 tot €550, van €551 tot €800, van €801 tot €1000 en van €1001 tot €1500.
De pixelgarantie tot € xxx,-* omvat het volgende:
De pixelgarantie tot € xxx,-* omvat niet:
* prijzen zijn afhankelijk van welke pixelgarantie je afneemt.
Valt een dode pixel onder de fabrieksgarantie?
Een dode pixel valt zelden onder de fabrieksgarantie. Wil je jouw nieuwe monitor zonder problemen om kunnen ruilen als deze een dode pixel heeft? Bekijk dan eens de pixelgarantie van Azerty: https://azerty.nl/pixelgarantie.
Hoe claim ik mijn aangekochte pixelgarantie?
Een pixelgarantieclaim indienen is simpel. Via Mijn Azerty kunt u een serviceaanvraag indienen voor uw monitor, via dezelfde procedure als een normale serviceaanvraag. Kijk voor meer informatie over het indienden van een serviceaanvraag op onze informatiepagina Serviceaanvraag.
Azerty is in geen geval verantwoordelijk voor dataverlies.
Je mag uiteraard een product die niet bij Azerty is aangeschaft ter service in- of meesturen. In dit geval dien je mogelijk onderzoekskosten te voldoen.
Wanneer je een beschadigd product hebt ontvangen dan dien je dat te allen tijde binnen 48 uur te melden aan ons via service@azerty.nl.
Je bestelt niet zomaar bij Azerty. In plaats van jouw moederbord direct naar jou te retourneren gaan wij ons uiterste best doen om de socket alsnog voor je te (laten) herstellen. Zodra wij meer informatie voor je hebben laten wij dit uiteraard zo snel mogelijk weten.
Om een product terug te sturen vraag je op de volgende manier een servicenummer aan:
Wij zullen jouw aanvraag zo snel mogelijk goedkeuren, waarna je een e-mail ontvangt met een servicenummer en verzendinstructies.
In het geval dat je een defect product hebt en we hebben het defect bevestigd, kun je de gemaakte retourkosten tot een maximum van €15,- via service@azerty.nl declareren.
Zodra onze service afdeling uw retouraanvraag heeft afgewikkeld en overgaat tot creditering duurt de terugbetaling tussen de 1 en 5 werkdagen.
Je kunt dan contact opnemen met onze administratie via administratie@azerty.nl. Vermeld in deze e-mail jouw ordernummer en klantnummer zodat wij snel kunnen reageren op jouw e-mail.