Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Zie voor meer informatie ons cookiebeleid.

Aangepaste openings-/levertijden rond Koningsdag

Op Koningsdag (donderdag 27 april) zijn wij gesloten. Dit geldt voor heel Azerty, dus ook voor de afhaalbalie in Raalte, ons magazijn en onze klantenservice. U kunt uw vragen gewoon doorsturen via email (zie Contactinformatie), wij zullen deze dan na Koningsdag zo snel mogelijk van een antwoord voorzien.

Uiteraard kunt u ook gewoon uw bestelling plaatsen via onze website. Producten die bij ons in Raalte op voorraad zijn worden net als altijd voor u gereserveerd. Op vrijdag 28 april pakken wij uw bestelling zo snel mogelijk verder op, zodat u uw producten na Koningsdag zo snel mogelijk in huis hebt.

Verzenden

Azerty biedt verschillende verzendmethoden aan. Kiest u voor onze standaardverzending binnen Nederland en heeft uw bestelling een waarde van meer dan €25,-? Dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening! Hieronder een overzicht van de verschillende verzendmethoden die wij op dit moment aanbieden.

Standaardverzending binnen Nederland

Uw bestelling wordt per pakketpost verzekerd verzonden. Zodra uw pakket is verzonden krijgt u een Track & Trace-code toegestuurd waarmee u uw bestelling kunt volgen.

De verzendkosten zijn afhankelijk van de totale orderwaarde. Als deze minder is dan €25,- betaalt u €7,50 verzendkosten. Is het totaalbedrag van uw order hoger dan €25,-, dan betalen wij de verzendkosten.

Wij verzenden onze pakketten over het algemeen via PostNL. Afwijkende pakketten en palletzendingen verzenden wij via DHL, hier kunnen additionele kosten aan verbonden zijn.

Standaardverzending naar België

Uw bestelling wordt per pakketpost verzekerd verzonden. Zodra uw pakket is verzonden krijgt u een Track & Trace-code toegestuurd waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Verzendkosten naar België bedragen voor normale zendingen €10,-.

Wij verzenden onze pakketten over het algemeen via PostNL. Afwijkende pakketten en palletzendingen verzenden wij via DHL, hier kunnen additionele kosten aan verbonden zijn.

PakjeGemak

Op dit moment bieden wij PakjeGemak tijdelijk niet aan als verzendmethode. Wij zijn er druk mee bezig om verzending naar een PakjeGemakpunt bij u in de buurt zo snel mogelijk weer mogelijk te maken.

Rembours

Bij verzending onder rembours betaalt u het volledige factuurbedrag met de bijkomende rembourskosten contant aan de postbode. Bij orders met een waarde van meer dan €500,- zal de bestelling bezorgd worden op een PostNL-locatie bij u in de buurt. Houd er rekening mee dat rembours alleen mogelijk is voor afleveradressen in Nederland en rembourszendingen niet op zaterdagen geleverd worden. Het kan voorkomen dat een rembourszending een dag later verzonden wordt.

De bijkomende kosten bij verzending onder rembours bedragen €15,- per bestelling.

Koerier

Op aanvraag is het mogelijk om zakelijke zendingen per koerier te verzenden, zodat een order dezelfde dag nog bezorgd wordt. Neem hiervoor contact op met uw accountmanager en informeer naar de kosten en de mogelijkheden.