• Gratis thuisbezorgd vanaf € 25*
  • In-house assemblage
  • Voor 23.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
  • Eigen technische dienst
  • We helpen je graag: 0572-328120

Voorwaarden reparatie

Aanspraak maken op garantie en/of reparatie

In de volgende gevallen kun je aanspraak maken op garantie of jouw product ter reparatie aanbieden.

  • Defect binnen de garantietermijn van het product
  • Defect buiten de garantietermijn of door val, stoot of waterschade
  • Product verkeerd geleverd door Azerty
  • Verkeerd besteld product of retourneren onder de wet Koop op Afstand

Zodra een product bij ons binnenkomt voor een garantieaanvraag, zullen wij eerst beoordelen of het probleem binnen of buiten garantie valt. Producten met (interne) vocht-, val-, stoot-, of drukschade vallen in de meeste gevallen buiten garantie. Als het geen garantiegeval betreft zijn er mogelijk (onderzoeks)kosten verbonden aan de behandeling van de serviceaanvraag en de reparatie van het product.

Direct contact met de fabrikant

Bij sommige producten, zoals monitoren, printers, televisies, laptops en telefoons, is het sneller om direct contact op te nemen met de fabrikant. Sommige fabrikanten repareren een product namelijk kosteloos bij jou op locatie, ruilen deze ter plekke om, of komen het product bij je ophalen ter reparatie. Wij hebben hiervoor een lijst met contactgegevens van verschillende fabrikanten opgesteld.