Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Zie voor meer informatie ons cookiebeleid.

Zakelijk

De uitdaging aangaan, een prettige manier van samenwerken en heldere communicatie: die manier van werken zit in onze aard. Sinds 2004 spelen wij een belangrijke rol op de zakelijke markt. Wij kennen onze rol als totaalleverancier en staan volledig achter onze producten, service en klanten.

Natuurlijk kunnen wij verwijzen naar onze awards, waarmee veel relaties ons de afgelopen jaren beoordeeld hebben. Alsnog blijft natuurlijk de vraag: wat is het verschil tussen Azerty en alle andere leveranciers? De toegevoegde waarde van Azerty is het geheel dat de organisatie en de mensen binnen Azerty vormen. Voor ons staat een prettige, constructieve samenwerking centraal. Daarom komen we graag bij jou langs voor een persoonlijk gesprek om te verkennen wat we voor elkaar kunnen betekenen. Je bent natuurlijk ook van harte welkom voor een kop koffie bij ons in Raalte, waarbij we je graag een rondleiding geven door ons pand.

Redenen die onze zakelijke klanten ons aandragen

We krijgen vaak positieve feedback. Hieronder een greep uit de feedback van onze zakelijke klanten.

  • We hebben meer dan 12 jaar ervaring in het adviseren en realiseren van op maat gemaakte projecten bij gerenommeerde opdrachtgevers.
  • Onze ervaren en gecertificeerde servicemedewerkers zijn niet alleen uitermate goed in hun werk, maar kun je beschouwen als jouw eigen prettige collega’s wanneer je met een probleem kampt. Zij overleggen graag met jou zodat je probleem een uitdaging wordt die zo goed mogelijk op te lossen is.
  • Onze verkoopafdeling staat tussen 9:00 en 22:00 uur voor je klaar om uw orders te begeleiden, in te voeren, te wijzigen, aan te vullen of klaar te maken voor (deel-)levering. Geen vraag is ons te gek en een oplossing is vaak dichtbij wanneer er mondeling overlegd kan worden.
  • Onze uitgebreide voorraad is na 17:30 uur nog beschikbaar en kan dezelfde dag nog tot 23:00 uur verzonden worden.
  • Elke bestelling, groot of klein, is voor ons belangrijk. Wij begrijpen dat ook het kleinste onderdeel van belang is voor jouw volgende succes. Om heldere afspraken te maken en snel te schakelen krijg je als zakelijk klant een eigen accountmanager. Zo kunnen wij snel antwoorden op jouw vragen of toelichting geven per telefoon, zodat we eenvoudig heldere afspraken kunnen maken.
  • Persoonlijk contact bevordert niet alleen een prettige samenwerking, maar zorgt er ook voor dat we net dat beetje extra kunnen geven. We houden rekening met jouw voorkeuren en kijken verder dan ons assortiment breed is. Hebben wij het door jou gewenste product niet in ons assortiment? Wij doen er alles aan om je te voorzien van de spullen waar jij graag mee werkt. Zolang een product op de markt is kunnen wij het leveren.
  • Wanneer je met een vraag zonder oplossing zit denken wij graag met je mee. We zoeken een passende oplossing voor jouw situatie, die voldoet aan je wensen en past binnen je budget. Naast een scherpe prijs bieden wij ook de ondersteuning om jouw plannen te realiseren.