Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Zie voor meer informatie ons cookiebeleid.

Aangepaste openings-/levertijden rond Koningsdag

Op Koningsdag (donderdag 27 april) zijn wij gesloten. Dit geldt voor heel Azerty, dus ook voor de afhaalbalie in Raalte, ons magazijn en onze klantenservice. U kunt uw vragen gewoon doorsturen via email (zie Contactinformatie), wij zullen deze dan na Koningsdag zo snel mogelijk van een antwoord voorzien.

Uiteraard kunt u ook gewoon uw bestelling plaatsen via onze website. Producten die bij ons in Raalte op voorraad zijn worden net als altijd voor u gereserveerd. Op vrijdag 28 april pakken wij uw bestelling zo snel mogelijk verder op, zodat u uw producten na Koningsdag zo snel mogelijk in huis hebt.

Garantie en defecten

Azerty staat achter haar producten, maar uiteraard ook achter haar klanten. Voldoet een product niet aan uw verwachtingen of is er een defect opgetreden, dan kunt u dit altijd retourneren. Wij zullen er dan alles aan doen om de afhandeling zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Als het gaat om het omruilen van een product lukt het ons in de meeste gevallen om dit binnen enkele dagen te realiseren.

Aanspraak maken op garantie en/of reparatie

In de volgende gevallen kunt u aanspraak maken op garantie of uw product ter reparatie aanbieden.

  • Defect binnen de garantietermijn van het product
  • Defect buiten de garantietermijn of door val, stoot of waterschade
  • Product verkeerd geleverd door Azerty
  • Verkeerd besteld product of retourneren onder de wet Koop op Afstand

Zodra een product bij ons binnenkomt voor een garantieaanvraag zullen wij eerst beoordelen of het probleem binnen of buiten garantie valt. Producten met (interne) vocht-, val-, stoot-, of drukschade vallen in de meeste gevallen buiten garantie. Als het geen garantiegeval betreft zijn er mogelijk (onderzoeks)kosten verbonden aan de behandeling van de serviceaanvraag en de reparatie van het product. Kijk voor een indicatie van de kosten op onze pagina Mogelijke kosten.

Direct contact met de fabrikant

Bij sommige producten, zoals monitoren, printers, televisies, laptops en telefoons, is het sneller om direct contact op te nemen met de fabrikant. Sommige fabrikanten repareren een product namelijk kosteloos bij u op locatie, ruilen deze ter plekke om, of komen het product bij u ophalen ter reparatie. Wij hebben hiervoor een lijst met contactgegevens van verschillende fabrikanten opgesteld.

Gerelateerde pagina’s

  • Wilt u contact opnemen met een fabrikant? Zie dan de pagina Contactgegevens fabrikanten.
  • Heeft u een product gekocht, maar wilt u dit retourneren onder de wet Koop op Afstand? Zie de pagina Herroepingsrecht.
  • Om een product naar ons te retourneren dient u een servicenummer aan te vragen. Zie voor meer informatie hierover de pagina Serviceaanvraag.
  • Ook met producten die u niet bij ons gekocht heeft kunt u vaak bij ons terecht. Zie hiervoor de pagina Mogelijke kosten.

Vragen over service en retourneren

Heeft u een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere servicevraag? Neem dan direct contact op met onze serviceafdeling.

Email: service@azerty.nl
Telefonisch: 0572 328 120