• Gratis thuisbezorgd vanaf € 25*
  • In-house assemblage
  • Voor 23.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
  • Eigen technische dienst
  • We helpen je graag: 0572-328120

Garantie

Garantie en defecten

Azerty staat achter haar producten, maar uiteraard ook achter haar klanten. Voldoet een product niet aan je verwachtingen of is er een defect opgetreden, dan kun je dit altijd retourneren. Wij zullen er dan alles aan doen om de afhandeling zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Als het gaat om het omruilen van een product lukt het ons in de meeste gevallen om dit binnen enkele dagen te realiseren.

Aanspraak maken op garantie en/of reparatie

In de volgende gevallen kun je aanspraak maken op garantie of jouw product ter reparatie aanbieden.

  • Defect binnen de garantietermijn van het product
  • Defect buiten de garantietermijn of door val, stoot of waterschade
  • Product verkeerd geleverd door Azerty
  • Verkeerd besteld product of retourneren onder de wet Koop op Afstand

Zodra een product bij ons binnenkomt voor een garantieaanvraag zullen wij eerst beoordelen of het probleem binnen of buiten garantie valt. Producten met (interne) vocht-, val-, stoot-, of drukschade vallen in de meeste gevallen buiten garantie. Op producten zonder origineel serienummer kunnen wij geen garantie bieden. Als het geen garantiegeval betreft zijn er mogelijk (onderzoeks)kosten verbonden aan de behandeling van de retouraanvraag en de reparatie van het product. Kijk voor een indicatie van de kosten op onze pagina Kosten van reparatie.

Direct contact met de fabrikant


Bij sommige producten, zoals monitoren, printers, televisies, laptops en telefoons, is het sneller om direct contact op te nemen met de fabrikant. Sommige fabrikanten repareren een product namelijk kosteloos bij jou op locatie, ruilen deze ter plekke om, of komen het product bij je ophalen ter reparatie.

Gerelateerde pagina’s

  • Heb je een product gekocht, maar wil je dit retourneren onder de wet Koop op Afstand? Zie de pagina Retourvoorwaarden.
  • Om een product naar ons te retourneren dien je een retournummer aan te vragen. Zie voor meer informatie hierover de pagina Retouren & garantie.
  • Ook met producten die je niet bij ons gekocht hebt kun je vaak bij ons terecht. Zie hiervoor de pagina Kosten van reparatie.

Vragen over service en retourneren


Heb je een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere servicevraag? Neem dan direct contact op met onze serviceafdeling.

Email: service@azerty.nl
Telefonisch: 0572 328 120