Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Zie voor meer informatie ons cookiebeleid.

Aangepaste openings-/levertijden rond Tweede Pinksterdag

Vanwege Pinsteren zijn wij gesloten op zondag 31 mei en maandag 1 juni. Dit geldt voor heel Azerty, dus ook voor de afhaalbalie in Raalte, onze klantenservice en op zondag voor ons magazijn. Ons magazijn is op maandag 1 juni geopend als op zondag, dus bestellingen die op 1 juni voor 22:00 uur uit voorraad leverbaar zijn, worden op dat moment verzonden. Je kunt jouw vragen gewoon doorsturen via e-mail (zie Contactinformatie), wij zullen deze dan na Pinksteren zo snel mogelijk van een antwoord voorzien.

Uiteraard kun je ook gewoon jouw bestelling plaatsen via onze website. Producten die bij ons in Raalte op voorraad zijn worden net als altijd voor je gereserveerd.

Garantie en defecten

Azerty staat achter haar producten, maar uiteraard ook achter haar klanten. Voldoet een product niet aan je verwachtingen of is er een defect opgetreden, dan kun je dit altijd retourneren. Wij zullen er dan alles aan doen om de afhandeling zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Als het gaat om het omruilen van een product lukt het ons in de meeste gevallen om dit binnen enkele dagen te realiseren.

Aanspraak maken op garantie en/of reparatie

In de volgende gevallen kun je aanspraak maken op garantie of jouw product ter reparatie aanbieden.

  • Defect binnen de garantietermijn van het product
  • Defect buiten de garantietermijn of door val, stoot of waterschade
  • Product verkeerd geleverd door Azerty
  • Verkeerd besteld product of retourneren onder de wet Koop op Afstand

Zodra een product bij ons binnenkomt voor een garantieaanvraag zullen wij eerst beoordelen of het probleem binnen of buiten garantie valt. Producten met (interne) vocht-, val-, stoot-, of drukschade vallen in de meeste gevallen buiten garantie. Als het geen garantiegeval betreft zijn er mogelijk (onderzoeks)kosten verbonden aan de behandeling van de serviceaanvraag en de reparatie van het product. Kijk voor een indicatie van de kosten op onze pagina Mogelijke kosten.

Direct contact met de fabrikant

Bij sommige producten, zoals monitoren, printers, televisies, laptops en telefoons, is het sneller om direct contact op te nemen met de fabrikant. Sommige fabrikanten repareren een product namelijk kosteloos bij jou op locatie, ruilen deze ter plekke om, of komen het product bij je ophalen ter reparatie. Wij hebben hiervoor een lijst met contactgegevens van verschillende fabrikanten opgesteld.

Gerelateerde pagina’s

  • Wil je contact opnemen met een fabrikant? Zie dan de pagina Contactgegevens fabrikanten.
  • Heb je een product gekocht, maar wil je dit retourneren onder de wet Koop op Afstand? Zie de pagina Herroepingsrecht.
  • Om een product naar ons te retourneren dien je een servicenummer aan te vragen. Zie voor meer informatie hierover de pagina Serviceaanvraag.
  • Ook met producten die je niet bij ons gekocht hebt kun je vaak bij ons terecht. Zie hiervoor de pagina Mogelijke kosten.

Vragen over service en retourneren

Heb je een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere servicevraag? Neem dan direct contact op met onze serviceafdeling.

Email: service@azerty.nl
Telefonisch: 0572 328 120