Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hoe werkt retourneren?

Als particuliere klant mag je volgens het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling je artikelen zonder opgave van reden retourneren. Dien hiervoor een retouraanvraag in. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Bestel je met een zakelijk account? Dan betaal je mogelijk restockingkosten als je een product retour stuurt. In sommige gevallen kan een product helemaal niet teruggenomen worden.

Is je artikel kapot, of is er na de eerste 14 dagen iets stuk? Dan valt het onder garantie

Bekijk de retourvoorwaarden.

Waar is mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling zien in Mijn bestellingen. Klik op Bestelling bekijken voor een overzicht van je bestelde artikelen. Zodra er een Track & trace-link beschikbaar is kan je hier de bestelling volgen. Deze link ontvang je ook per e-mail.

Heb je een artikel besteld met 2-3 werkdagen levertijd? Soms duurt het verzenden vanuit de leverancier langer dan verwacht. We sturen je direct een update als we meer weten.

Hoe kan ik betalen?

Wij accepteren de volgende betaalmethodes op de website:

iDeal
Creditcard
PayPal (Tot € 500,-)
Apple Pay
Google Pay
Bancontact
Bankoverschrijving

Achteraf of in termijnen betalen is niet mogelijk. Ook verzenden we niet onder rembours.

Als je je bestelling komt afhalen bij onze balie kun je ook pinnen. Contant geld nemen we niet aan.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling?

Bij ieder product wordt de levertijd aangegeven. We versturen je bestelling via PostNL als één verzending, zodra alle producten op voorraad zijn, en de betaling verwerkt is.

Producten met de status Volgende werkdag in huis leveren wij uit eigen voorraad en worden meestal dezelfde dag nog verzonden.

Bij een verwachte levertijd van 2-3 werkdagen kan het zijn dat de verzending uitloopt, omdat wij afhankelijk zijn van leveranciers.

Meer informatie over levertijden

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden naar Nederland of België kost € 3,95, tenzij anders aangegeven.

Verzenden naar Duitsland kost € 6,95.

Afhalen bij Azerty in Raalte is altijd gratis.

Bestel je een product zonder verzendkosten? Dan betaal je over de hele bestelling geen verzendkosten.

Hoeveel garantie krijg ik?

Particuliere bestellingen hebben een wettelijke garantie van 2 jaar. Zakelijke bestellingen hebben een wettelijke garantie van 1 jaar. Na deze termijn kun je in de meeste gevallen via Azerty aanspraak maken op de resterende fabrieksgarantie.

Heb je een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere servicevraag? Neem dan direct contact op met onze serviceafdeling.

E-mail: service@azerty.nl
Telefonisch: 0572 328 120

Meer informatie over garantie

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, artikelen die op voorraad zijn in Raalte kun je meestal dezelfde dag nog afhalen, zolang de balie nog open is. Zeker weten dat het al klaar ligt? Wacht op de afhaalbevestiging of neem eerst contact met ons op. De afhaalbalie is van maandag t/m zaterdag geopend.

Bekijk het adres en alle openingstijden.

Kan ik advies krijgen?

Jazeker. Stel je vraag per e-mail aan onze experts. Telefonisch advies is niet mogelijk. Stuur een e-mail naar advies@azerty.nl, en beschrijf zo duidelijk mogelijk wat je precies zoekt.

Wil je liever langskomen voor een adviesgesprek? Plan eerst een afspraak in zodat wij ons kunnen voorbereiden, en jij zeker weet dat we tijd hebben.

Ben je een zakelijke klant? E-mail dan naar zakelijkadvies@azerty.nl.

Neem contact op

Telefoon: ma t/m vr van 13.00 - 17.00 uur.
E-mail en WhatsApp: ma t/m vr van 09.00 - 17.00 uur, zaterdag van 10.00 - 15.00 uur.
Bekijk alle openingstijden

loader
Bezig met laden...
loader
Bezig met laden...