Betalen bij Azerty is gemakkelijk en veilig. Bekijk hier veelgestelde vragen over betalen bij Azerty. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij accepteren de volgende betaalmethodes op de
website:
iDeal
Creditcard
PayPal (Tot € 500,-)
Apple Pay
Google Pay
Bancontact
Bankoverschrijving
Achteraf of in termijnen betalen is niet mogelijk. Ook
verzenden we niet onder rembours.
Als je je bestelling komt afhalen bij onze balie kun je
ook pinnen.
Hoe betaal ik met een cadeaubon?
Om een cadeaubon te verzilveren kun je de code van de cadeaubon als ordercommentaar vermelden bij de bestelling. Het bedrag zal dan handmatig door onze administratie worden verwerkt. Houd er rekening mee dat het een werkdag kan duren voor je dit in je bestelling terugziet.
Mijn betaling is mislukt of geweigerd
Is je iDeal- of creditcardbetaling mislukt of geweigerd? Dan kun je eenvoudig zelf een nieuwe bestelling plaatsen via onze website.
Let op: Is het product niet meer op voorraad (bijvoorbeeld bij ABC-keuze producten)? Stuur ons dan een e-mail via klantenservice@azerty.nl. Wij helpen je graag verder en kunnen in dat geval handmatig een nieuwe order voor je aanmaken.
Ik kan mijn factuur niet betalen
Krijg je een reminder voor een factuur die je niet kan betalen? Reageer dan op die e-mail om samen tot een passende oplossing te komen.
Kan ik een BTW-factuur aanvragen?
Een werkdag na het ontvangen van je bestelling staat de BTW-factuur automatisch in je account en in je mailbox.
Neem contact op
Telefoon: ma t/m vr van 13.00 - 17.00 uur.
E-mail en chat: ma t/m vr van 09.00 - 17.00 uur, zaterdag van 10.00 - 15.00 uur. Bekijk alle openingstijden