Bestellen

Bestellen bij Azerty is gemakkelijk en veilig. Voor producten die in Raalte op voorraad zijn geldt: op werkdagen voor 23.00 uur of in het weekend voor zondag 22.00 uur besteld, morgen in huis. Bekijk hier veelgestelde vragen over bestellen bij Azerty. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zelf regelen

Veelgestelde vragen

Kan ik advies krijgen?

We geven graag advies. Stuur een mail naar advies@azerty.nl en beschrijf zo duidelijk mogelijk wat je precies zoekt.

Ben je een zakelijke klant? Mail dan naar zakelijkadvies@azerty.nl. Telefonisch advies is niet mogelijk.

Hoe laat ik mijn bestelling assembleren?

Om iets te laten assembleren voeg je een assemblageservice toe aan je winkelmand. Als je je bestelling plaatst gaan we voor je aan de slag: we checken alles op compatibiliteit en nemen contact met je op als iets niet goed past. Het assembleren begint zodra alle artikelen binnen zijn.

Meer vragen? Lees hier alles over onze assemblageservice. Je kunt je assemblage live volgen als je dit hebt aangegeven bij je bestelling. Als we weten wanneer we gaan streamen sturen we je een bericht. Je kunt je assemblage dan live volgen via ons youtube kanaal.

Kan ik mijn oude artikel laten afvoeren?

Het afvoeren van oude apparatuur kan bij Azerty altijd. Bij aanschaf van een nieuw elektrisch apparaat kun jij je oude, vergelijkbare product kosteloos retour geven. Dat kan op twee manieren. Je kunt je oude product meegeven aan de PostNL bezorger of je brengt hem zelf naar een PostNL-punt.

Meer informatie over de oud-voor-nieuw-regeling

Kan ik mijn adres wijzigen?

Je kunt voor het bestellen een adres wijzigen of toevoegen in jouw account, onder Adresboek.

Als je al hebt besteld, maar je bestelling is nog niet verzonden, kan je contact met ons opnemen om je adres aan te passen. Je kunt ook direct mailen naar klantenservice@azerty.nl met de volgende onderwerpregel: "Adres wijzigen" + jouw ordernummer. Zet in de mail het nieuwe gewenste adres, zodat we deze kunnen aanpassen. Als het adres is aangepast krijg je van ons een bevestiging.

Wat is ABC-keuze?

ABC-keuzes zijn onze tweedekans producten die wij hebben ondergebracht onder de categorieën 'A-keuze', 'B-keuze' of 'C-keuze'. Lees meer over ABC-keuzes.

Voor A- en B-keuzes geldt dezelfde garantie als voor de nieuwe producten, C-keuzes hebben beperkte garantie.

Het retourneren van ABC-keuze artikelen werkt hetzelfde als voor andere artikelen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Om je bestelling te annuleren stuur je een e-mail naar klantenservice@azerty.nl met als onderwerp: “Annuleren order” + jouw ordernummer. Zodra jouw order is geannuleerd, ontvang je van ons een bevestiging.

Om je bestelling te wijzigen stuur je een e-mail naar klantenservice@azerty.nl met als onderwerp: “Bestelling wijzigen” + jouw ordernummer. Vermeld in de mail exact wat je wilt wijzigen in jouw order, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen doorvoeren. Zodra de wijziging is doorgevoerd, ontvang je van ons een bevestiging. Als de aangepaste bestelling een hoger bedrag heeft dan de oorspronkelijke, kan het zijn dat je moet bijbetalen. Als de aangepaste bestelling een lager bedrag heeft, wordt het verschil binnen vijf werkdagen terugbetaald via de betaalmethode die je gebruikt hebt.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

We annuleren een bestelling in de volgende gevallen: een vooruitbetaling is binnen 48 uur nog niet binnen, er stond een prijsfout op de website, een product is niet meer leverbaar. Je krijgt hierover altijd bericht via e-mail.

Hoe werken acties en gamecodes?

Kijk voor een overzicht van lopende acties op onze actiepagina. Aan uitlopende acties kun je op dit moment niet meer meedoen. Wel kun je nog een claim indienen als je tijdens de actieperiode een deelnemend product hebt gekocht.

Instructies voor het meedoen met een actie vind je op de pagina van de betreffende actie. Hier vind je ook de claimperiode en voorwaarden van de actie.

Gamecodes ontvang je nadat de bedenktijd is verlopen. Cashbacks moet je aanvragen bij de fabrikant, en worden door de fabrikant uitbetaald.

Kan ik op rekening bestellen?

Zakelijke klanten hebben de mogelijkheid om op rekening te bestellen, dit kan na een beoordeling van onze financiële administratie. Indien het niet akkoord wordt bevonden zullen wij je hiervan op de hoogte stellen per e-mail. Het verwerken van je order kan hierdoor een werkdag langer duren.

Wat is ons prijsbeleid?

Bij Azerty krijg je niet alleen scherpe prijzen, maar ook een service en ondersteuning die je nergens anders vindt. Heb je vragen over ons prijsbeleid of onze diensten? Lees hier meer over ons prijsbeleid.

Neem contact op

Telefoon: ma t/m vr van 13.00 - 17.00 uur.
E-mail en chat: ma t/m vr van 09.00 - 17.00 uur, zaterdag van 10.00 - 15.00 uur.
Bekijk alle openingstijden

Bezig met laden...
Bezig met laden...