Account & gegevens
In je accountomgeving kun je gemakkelijk je gegevens aanpassen. Bekijk hier veelgestelde vragen over je account & gegevens bij Azerty. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Zelf regelen
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Je kunt voor het bestellen een adres wijzigen of toevoegen
in jouw account, onder Adresboek.
Als je al hebt besteld, maar je bestelling is nog niet
verzonden, kun je contact met ons opnemen om je adres aan te
passen. Je kan ook direct mailen naar
klantenservice@azerty.nl
met de volgende onderwerpregel: "Adres wijzigen" + jouw
ordernummer. Zet in de mail het nieuwe gewenste adres, zodat
we deze kunnen aanpassen. Als het adres is aangepast krijg
je van ons een bevestiging.
Hoe stel ik Two-factor authenticatie in?
Je kunt eenvoudig Two-factor authenticatie instellen na het inloggen op je account:
- Klik op account.
- Ga naar 'Two-Factor authenticatie'.
- Scan de QR code met een authenticatie app zoals: Google Authenticator, Microsoft Authenticator of Authy.
- Voer de authenticatie code in op onze website.
- Bevestig de code. Two-factor authenticatie is nu ingesteld.
Hoe wijzig ik mijn inlognaam?
Je inlognaam kan gewijzigd worden na het inloggen op je account. Ga naar accountgegevens en vink je e-mailadres wijzigen aan.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens downloaden?
Je kunt een kopie van je persoonlijke gegevens die wij hebben opgeslagen downloaden:
- Log in op het account waarvan je de gegevens wilt downloaden.
- Ga naar 'Privacy instellingen'.
- Klik op 'Persoonlijke gegevens downloaden'.
- Om alle gegevens in één enkel .csv bestand te downloaden vink je 'Samenvoegen in een bestand' aan.
- Vul je wachtwoord in.
- Klik op 'Download'.
Kan ik mijn account verwijderen?
Je kunt je account zelf verwijderen na het inloggen op je account:
- Klik op account.
- Ga naar 'Privacy instellingen'.
- Klik op 'Account verwijderen'.
Let op: Als je je account verwijdert gaan alle persoonlijke
gegevens en gegevens over je bestellingen verloren. Wij
kunnen dit na het verwijderen van je account niet meer
herstellen.
Bevestig je keuze en klik op 'Aanvraag indienen'.