• Gratis thuisbezorgd vanaf € 25*
  • In-house assemblage
  • Voor 23.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
  • Eigen technische dienst
  • We helpen je graag: 0572-328120

Bezorgproblemen

Het kan voorkomen dat er problemen zijn ontstaan bij het bezorgen van jouw pakket.

Transportschade

Jouw product is beschadigd aangekomen. Dat is natuurlijk niet wat we verwacht hadden, maar dat kan helaas soms voorkomen. We vragen je dit bij ons te melden door een mail te sturen naar service@azerty.nl met als onderwerp “Transportschade”. Voeg aan deze mail de volgende foto’s toe:

  • De doos van de verzending
  • Het opvulmateriaal in de doos
  • De verpakking van het product
  • Het verzendlabel met track en trace(goed leesbaar)
  • De schade

Stuur deze mail uiterlijk 48 uur na ontvangst. Dan gaan wij de schade in behandeling nemen en brengen we je op de hoogte van de vervolgstappen.

Bezorger gemist

Als je niet thuis bent wanneer de bezorger jouw pakket aan wil bieden, dan geeft de bezorger het pakket af bij de buren. Als dit niet mogelijk is, dan wordt het pakket gebracht naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder. Komt het moment van bezorgen jou niet uit en je weet dit vooraf, dan is het meestal mogelijk om vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment aan te geven bij de vervoerder.

Verkeerd afleveradres

Wanneer je een order hebt geplaatst en het pakket wordt verstuurd naar het verkeerde afleveradres, vragen we je een mail te sturen naar klantenservice@azerty.nl.

Heb je nog geen order geplaatst? Dan pas je het adres aan in jouw account.

Incomplete levering

Het kan zijn dat jouw order in meerdere keren wordt geleverd, daarom willen we je vragen geduld te hebben wanneer je niet alles in één keer ontvangen hebt. Duurt het langer dan 5 werkdagen en kun je geen pakket meer traceren via jouw Track & trace-code? Dan vragen we je te mailen naar klantenservice@azerty.nl.

Verkeerde levering

Je hebt niet het juiste product ontvangen. Dat is natuurlijk niet wat we verwacht hadden, maar dat kan helaas soms voorkomen. Om het product dat je hebt ontvangen om te ruilen naar het juiste product, vragen we je een retournummer aan te vragen via jouw account. Onze serviceafdeling zal ervoor zorgen dat jij het juiste product ontvangt.