• In-house assemblage
  • Voor 23.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
  • Eigen technische dienst
  • We helpen je graag: 0572-328120

Veelgestelde vragen over bestellen en orders

Hier hebben we de vragen verzameld over bestellen en orders. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk verder bij onze klantenservice voor de verschillende onderwerpen.


Ik heb geen technische kennis. Wat nu?

Geen zorgen! Stel je vraag aan onze experts. Je kunt ons bereiken via Whatsapp, Facebook Messenger of stuur een mailtje naar klantenservice@azerty.nl. Ook kun je ons natuurlijk bellen.


Ik heb nog geen gamecode ontvangen, wanneer krijg ik die?

Heb je je bestelling ontvangen en is er een factuur aangemaakt? Per actie zijn verschillende voorwaarden van toepassing en kunnen de stappen die je moet doorlopen en de wachttijden variëren. Lees dus altijd goed de actiepagina. Codes vanuit Azerty sturen we pas na op nadat de bedenktijd is verlopen.

Kijk voor een overzicht van lopende acties op onze actiepagina.


Hoe kan ik mijn game-code verzilveren?

Intructies voor het verzilveren van de ontvangen code vind je bij de claiminstructies van de betreffende actie. Zie voor een overzicht van alle lopende acties onze actiepagina.


Welke acties lopen er?

Kijk voor een overzicht van lopende acties op onze actiepagina.


Hoe weet ik of mijn product meedoet aan de actie?

Kijk hiervoor op de actiepagina van de actie waaraan je mee wilt doen. We proberen ook bij alle deelnemende producten te vermelden dat ze meedoen aan een actie. Mocht je daar een actie van een fabrikant missen, stuur dan een mail naar klantenservice@azerty.nl.


Ik heb vorige week een product gekocht, maar deze week krijg ik er een game bij. Kan ik alsnog de gamecode krijgen?

Het is het niet mogelijk om buiten de actieperiode mee te doen aan een actie vanuit een fabrikant.


Mijn product doet niet mee aan de actie, kan ik alsnog een code krijgen?

Het is niet mogelijk om producten toe te voegen aan de lijst met geselecteerde producten die wij hebben gekregen vanuit de fabrikant.


De claimperiode is voorbij, kan ik alsnog meedoen aan de actie?

Het is het niet mogelijk om buiten de actieperiode mee te doen aan een actie vanuit een fabrikant.


Mijn bestelling staat op “Wacht op verzamelen”, wat betekent dat?

Wanneer alle producten binnen zijn zal je order vrijkomen voor de wachtrij van assemblage. Als de assembleur met je systeem begonnen is, dan verwachten we dat je het systeem 2-3 werkdagen later in ontvangst kan nemen.


Hoe kan ik een bestelling wijzigen?

We willen je vragen om een mail te sturen naar klantenservice@azerty.nl met de volgende onderwerpregel: “Bestelling wijzigen” + jouw ordernummer. Vermeld hierin exact wat je wilt wijzigen in jouw order, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen doorvoeren. Zodra de wijziging is doorgevoerd, ontvang je van ons een bevestiging per mail.


Betaling mislukt of geweigerd

Het is mogelijk dat jouw betaling is mislukt of geweigerd.

Indien jouw iDeal- of creditcard betaling niet goed is gegaan, kan je ons mailen voor een nieuwe betaallink zodat je de betaling via jouw account alsnog kan voldoen. Stuur een mail naar klantenservice@azerty.nl met de volgende onderwerpregel: "Nieuwe betaallink".

Wil jij jouw betaling op een andere manier voldoen? Neem dan contact met ons op per mail en wij zorgen dat de betalingsmethode wordt aangepast.


Waar vind ik mijn factuur?

Jouw facturen vind je in jouw account bij Mijn Facturen. Hier open je de factuur die je wilt bekijken door op Downloads te klikken.

Staat de factuur die je wilt bekijken er niet tussen? Mail dan onze klantenservice via klantenservice@azerty.nl, we helpen je graag verder.


Hoe kan ik een bestelling annuleren?

 

We willen je vragen een mail te sturen naar klantenservice@azerty.nl met de volgende onderwerpregel: “Annuleren order” + jouw ordernummer. We zorgen ervoor dat jouw mail zo snel mogelijk wordt opgepakt. Zodra jouw order is geannuleerd, ontvang je van ons een bevestiging per mail.

Bezig met laden...