Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Zie voor meer informatie ons cookiebeleid.

Contactinformatie

Je kunt op verschillende manieren contact met Azerty opnemen. Hieronder een overzicht van de verschillende contactmogelijkheden.

Consument

Vragen?
klantenservice@azerty.nl
0572 328120

Service en garantie
service@azerty.nl

Betalingen en administratieve vragen
administratie@azerty.nl

Op dit moment is het erg druk bij onze klantenservice. Hierdoor zijn wij telefonisch minder makkelijk te bereiken dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.

Zakelijk

Vragen?
verkoop@azerty.nl
0572 328123

Via sociale media

Facebook: Azerty.nl
Instagram: azerty.nl
YouTube: azerty
Twitter: @azerty_nl

Veelgestelde vragen

Wanneer je nog geen order hebt geplaatst, dan kan je je adres wijzigen als je bent ingelogd. Heb je al wel een order geplaatst, dan verzoeken we jou om een mail te sturen naar klantenservice@azerty.nl met als onderwerp “Wijzigen afleveradres” + jouw ordernummer (bijvoorbeeld: Wijzigen afleveradres W0). Wij zullen deze mail met voorrang behandelen.

Minimaal één van de producten in je order staat nog in bestelling bij een leverancier en moet nog bij ons binnenkomen. Zodra je bestelling compleet is, wordt de status “wacht op verzamelen” en zorgen we dat je alles zo snel mogelijk in huis hebt.

Je bestelling is volledig bij ons binnen en zal het eerstvolgende verzendmoment aan onze vervoerder worden meegegeven of doorgaan naar onze assemblageafdeling (indien van toepassing).

Op sommige producten lopen acties vanuit de fabrikant. Wil je weten of jouw product in aanmerking komt voor een leuke extra? Kijk dan in ons overzicht van lopende acties in ons actieoverzicht.

Er zijn verschillende gevallen waardoor een bestelling niet binnen de actieperiode geleverd kan worden. Hieronder enkele voorbeelden.

Mijn actieproduct is wel binnen, maar de bestelling wacht nog op een ander product

Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden om je order te splitsen.

Ik heb mijn actieproduct nét na de actieperiode binnengekregen, maar val nu net buiten de boot

Stuur een mail met je factuur naar vouchers@azerty.nl, we gaan kijken of we nog wat voor je kunnen betekenen.

Mijn actieproduct wordt niet meer binnen de claimperiode geleverd

Aangezien deze acties door de fabrikant worden opgezet en zij de voorwaarden en claimperiodes bepalen, kunnen wij in dit geval helaas niets betekenen. Azerty geeft in dit geval alleen een code door, die je op de pc met het geïnstalleerde product in kunt wisselen voor een gamecode. Omdat een productcheck deel uitmaakt van het proces kunnen wij ook niet eerder een code opsturen of reserveren.

Het product is bij geen enkele leverancier op voorraad. Je moet rekening houden met een levertijd van meer dan 10 werkdagen.

Onbekende levertijd betekent letterlijk dat het onbekend is wanneer het product geleverd kan worden. Wij verwachten het product (weer) te kunnen leveren, maar op dit moment is het nog onbekend wanneer.

Er zijn verschillende voordelen verbonden aan een zakelijk account, kijk voor meer informatie op onze informatiepagina: zakelijk account

Helaas kun je niet zelf een order wijzigen. We willen je vragen om een mail te sturen naar klantenservice@azerty.nl met de volgende onderwerpregel: “Wijzigen order” + jouw ordernummer, (bijvoorbeeld: Wijzigen order W0). Vermeld hierin exact wat je wilt wijzigen in jouw order, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen doorvoeren. Zodra de wijziging is doorgevoerd, ontvang je van ons een bevestiging per mail.

Helaas kun je niet zelf een order annuleren. We willen je vragen een mail te sturen naar klantenservice@azerty.nl met de volgende onderwerpregel: “Annuleren order” + jouw ordernummer(bijvoorbeeld: Annuleren order W0). We zorgen ervoor dat jouw mail zo snel mogelijk wordt opgepakt. Zodra jouw order is geannuleerd, ontvang je van ons een bevestiging per mail.

Indien jouw iDeal- of creditcard betaling niet goed is gegaan, kan je ons mailen voor een nieuwe betaallink zodat je de betaling via jouw account alsnog kan voldoen. Volg hiervoor de onderstaande stappen.

  • Stuur een mail naar klantenservice@azerty.nl met de volgende onderwerpregel: "Nieuwe betaallink" + jouw ordernummer (bijvoorbeeld: Nieuwe betaallink W1234567).
  • Log na het ontvangen van een reactie op die mail in op Mijn Azerty
  • Navigeer naar 'Orders/facturen'
  • Selecteer de juiste order
  • Klik op de link bij 'Betaalwijze'
  • Je kunt nu de betaling alsnog voldoen via de bekende beveiligde omgeving

Wil jij jouw betaling op een andere manier voldoen? Neem dan contact met ons op per mail en wij zorgen dat de betalingsmethode wordt aangepast. Ik heb een verkeerde levering gekregen, wat moet ik nu doen?

Je hebt niet het juiste product ontvangen. Dat is natuurlijk niet wat we verwacht hadden, maar dat kan helaas soms voorkomen. Om het product dat je hebt ontvangen om te ruilen naar het juiste product, vragen we je een servicenummer aan te vragen via Mijn Azerty. Onze serviceafdeling zal ervoor zorgen dat jij het juiste product krijgt.

Jouw product blijkt bij ontvangst niet te werken. Dat is natuurlijk niet wat we verwacht hadden, maar dat kan helaas soms voorkomen. Om een werkend product te ontvangen, vragen we je een servicenummer aan te vragen via Mijn Azerty. Onze serviceafdeling zal ervoor zorgen dat jij een werkend product krijgt.

Jouw product is beschadigd aangekomen. Dat is natuurlijk niet wat we verwacht hadden, maar dat kan helaas soms voorkomen. We vragen je dit bij ons te melden door een mail te sturen naar service@azerty.nl met als onderwerp “Verzendschade”. Voeg aan deze mail de volgende foto’s toe:

  • Buitenkant van de verpakking
  • De wijze waarop het product in de verpakking zit
  • Verzendlabel (goed leesbaar)
  • De schade

Stuur deze mail binnen 24 uur na ontvangst. Dan gaan wij de schade in behandeling nemen en brengen je op de hoogte van de vervolgstappen.

Azerty heeft het verlenen van optimale service hoog in het vaandel staan. Helaas kan het soms toch voorkomen dat je niet honderd procent tevreden bent over de aan jou verleende service of over de door jou aangekochte producten. Wij lossen dit graag voor je op. Je kunt jouw klacht opsturen naar feedback@azerty.nl.

Wanneer je een product of meerdere producten wilt retourneren, vragen we je een servicenummer aan te vragen via Mijn Azerty. Onze serviceafdeling zal jouw verzoek in behandeling nemen.

Bij ieder product staan levertijdindicaties. Deze kun je in eerste instantie aanhouden. Wanneer je meerdere producten in één order hebt besteld dan wachten we met versturen van de order tot alle producten bij ons binnen zijn.

Wanneer de levertijd volgens de indicatie is verstreken, dan willen we je vragen nog één werkdag extra geduld te hebben. Door de aanhoudende drukte bij zowel onze fabrikanten als leveranciers, kan het op dit moment zijn dat artikelen later geleverd worden.

Mocht je, nadat de levertijd met twee werkdagen is overschreden, nog geen verzendbevestiging hebben, dan vragen we je Klantenservice@azerty.nl te mailen. Gebruik als onderwerp “levertijd niet gehaald” + je ordernummer, zodat we jouw vraag zo snel mogelijk kunnen beantwoorden.

De Azerty systemen en de upgradekits bestaan uit losse componenten die wij inkopen bij onze leveranciers en fabrikanten, vandaar dat er bij de fabrikant een voorraadstatus van 1 wordt weergegeven. Wanneer het product niet op voorraad is in Raalte betekent dit dat het systeem of de kit nog gebouwd of samengesteld moet worden. Vandaar dat we deze producten niet gelijk kunnen uitleveren wanneer deze niet op voorraad zijn in Raalte.

Bestellingen die zijn gedaan via Bol of Amazon

Wij verkopen een deel van ons assortiment ook via Bol en Amazon. Hieronder de meest gestelde vragen over deze bestellingen

Je krijgt je factuur automatisch toegemaild binnen een werkdag na het verzenden van je bestelling. Wil je je factuuradres wijzigen? Stuur dan een mail naar debiteuren@azerty.nl en geef daarbij zowel je huidige gegevens als de nieuwe gegevens aan.

Er kan tot zes dagen vertraging ontstaan tussen de bezorging van een retourzending en de verwerking op de serviceafdeling. Is het pakket nog minder dan zes dagen geleden bij ons afgeleverd? Dan kun je binnen deze termijn bericht van ons verwachten. Is het meer dan zes dagen geleden? Dan vernemen wij dat graag via service@azerty.nl. Vermeld daarbij duidelijk alle gegevens van je zending, zoals ordernummer en adres. Wij kunnen dan een onderzoek starten naar het pakket.

Binnen dertig dagen kun je jouw bestelling retourneren. Hiervoor kun je het artikel voor retour melden in je account. Je krijgt dan een een retourlabel van Bol om je product naar ons terug te sturen.

Het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen. Je kunt het artikel naar ons retourneren binnen 30 dagen na ontvangst door middel van een retourmelding. Vervolgens kun je het juiste artikel bestellen.

Helaas valt het product buiten de retourtermijn en kunnen wij het aankoopbedrag niet terugbetalen. Wel kun je het product naar ons opsturen ter reparatie. Stuur daarvoor een mail naar klantenservice@azerty.nl met als onderwerp: bol.com + ordernummer.

Leg hierin zo gedetailleerd mogelijk uit wat het probleem is, eventueel met foto’s. Er zal een retourlabel aangemaakt worden en deze zal zo spoedig mogelijk worden toegestuurd.

Onze serviceafdeling zal vervolgens bekijken of het product binnen de garantievoorwaarden valt. Wanneer nodig wordt het product doorgestuurd naar de fabrikant.

Graag ontvangen wij jouw bankrekeningnummer, zodat wij het aan ons betaalde bedrag zo spoedig mogelijk kunnen terugstorten. Stuur daarvoor een mail naar administratie@azerty.nl met in het onderwerp: bol.com + jouw ordernummer.

Het product dat je hebt besteld via Bol.com of Amazon is niet meer bij ons op voorraad. Hierdoor kunnen wij niet aan de levertijdsvoorwaarden voldoen en zijn we genoodzaakt de order te annuleren.

Wanneer je jouw order via Bol.com of Amazon niet meer kunt annuleren, dan zijn wij helaas ook niet meer in staat om deze te annuleren. De order is op dat moment al verzonden. Om de order te retourneren, kun je de order weigeren aan de deur of een retouraanvraag doen.

Bezoekadres

Azerty B.V.
Kotterstraat 14
8102 HZ Raalte
Nederland
KvK nr.: 55425437