• Gratis thuisbezorgd vanaf € 25*
  • In-house assemblage
  • Voor 23.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
  • Eigen technische dienst
  • We helpen je graag: 0572-328120

Veelgestelde vragen: Bestellen

Hier hebben we de vragen verzameld over bestellen bij Azerty. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk op onze verzamelpagina voor de verschillende onderwerpen.


Mijn bestelling staat op “Wacht op producten”, wat betekent dat? 

Minimaal één van de producten in je order staat nog in bestelling bij een leverancier en moet nog bij ons binnenkomen. Zodra je bestelling compleet is, wordt de status “wacht op verzamelen” en zorgen we dat je alles zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen.


Mijn bestelling staat op “Wacht op verzamelen”, wat betekent dat?

Je bestelling is volledig bij ons binnen en wordt het eerstvolgende verzendmoment aan onze vervoerder meegegeven, doorgezet naar onze service- of assemblageafdeling of je krijgt een bericht van ons dat je order klaar ligt om opgehaald te worden.


Hoe kan ik een bestelling wijzigen?

We willen je vragen om een mail te sturen naar klantenservice@azerty.nl met de volgende onderwerpregel: “Bestelling wijzigen” + jouw ordernummer. Vermeld hierin exact wat je wilt wijzigen in jouw order, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen doorvoeren. Zodra de wijziging is doorgevoerd, ontvang je van ons een bevestiging per mail.


Mijn betaling is mislukt, hoe kan ik alsnog betalen?

Als je betaling is mislukt, wordt er geen order geplaatst. Je kunt de order dus opnieuw plaatsen.


Wat is het IBAN-nummer van Azerty?

Hier vind je alle financiële gegevens van Azerty.


Waar vind ik mijn factuur?

De facturen van afgehandelde orders staan in jouw account. Als je ingelogd bent, klik dan op ‘account’ en dan op ‘mijn facturen’.


Hoe kan het dat de levertijd van mijn product van 2-3 naar 10+ werkdagen is gegaan?

Aan de meeste artikelen zijn meerdere leveranciers gekoppeld, zodat we dagelijks kunnen kiezen voor een leverancier met voorraad en wij snel aan je kunnen leveren.

Helaas komt het weleens voor dat de voorraad van een leverancier uitgeput is. Onze inkoopafdeling stapt dan over naar een andere leverancier. Als deze leverancier het artikel op voorraad heeft, wordt jouw order meestal gewoon binnen de verwachte levertijd van 2-3 werkdagen geleverd. Als er echter geen enkele leverancier meer is die aangeeft een artikel snel te kunnen leveren, verspringt de levertijdsindicatie van een product naar 10+ werkdagen. Desgevraagd zullen wij de leverdatum voor jou opvragen en je op de hoogte houden van de voortgang van jouw order.