• Gratis thuisbezorgd vanaf € 25*
  • In-house assemblage
  • Voor 23.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
  • Eigen technische dienst
  • We helpen je graag: 0572-328120

Veelgestelde vragen: Bezorgen

Hier hebben we de vragen verzameld over het bezorgen van bestellingen bij Azerty. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk op onze verzamelpagina voor de verschillende onderwerpen.


Wat zijn de verzendkosten?

We verzenden bestellingen naar Nederland en naar België. Hiervoor gelden verschillende verzendkosten, je kunt deze vinden op onze pagina over bezorg- en ophaalopties.


Mijn pakket is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?

Het is erg vervelend als jouw product beschadigd is aangekomen. Dat is natuurlijk niet wat we verwacht hadden, maar dat kan helaas soms voorkomen. We vragen je dit binnen 48 uur na ontvangst bij ons te melden door een mail te sturen naar service@azerty.nl met als onderwerp “Verzendschade”. Voeg aan deze mail de volgende foto’s toe:

  • Buitenkant van de verpakking
  • De wijze waarop het product in de verpakking zit
  • Verzendlabel (goed leesbaar)
  • De schade

Wij nemen vervolgens de schade in behandeling en brengen je op de hoogte van de vervolgstappen.


Mijn afleveradres klopt niet, hoe los ik dat op?

Wanneer je nog geen order hebt geplaatst, dan kan je je adres wijzigen in je account. Heb je al wel een order geplaatst, dan verzoeken we je om een mail te sturen naar klantenservice@azerty.nl met als onderwerp “Wijzigen afleveradres” + jouw ordernummer. Wij zullen deze mail met voorrang behandelen.


Ik zie een levertijd van 10+ werkdagen, wat betekent dat?

Het product is bij geen enkele leverancier op voorraad. Je moet rekening houden met een levertijd van meer dan 10 werkdagen.


Ik zie een onbekende levertijd, wat betekent dat?

Onbekende levertijd betekent dat het onbekend is wanneer het product geleverd kan worden. Wij verwachten het product (weer) te kunnen leveren, maar op dit moment is het nog onbekend wanneer.


Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Bij ieder product staan levertijdindicaties. Deze kun je in eerste instantie aanhouden. Wanneer je meerdere producten in één order hebt besteld dan wachten we met versturen van de order tot alle producten bij ons binnen zijn.

Wanneer de levertijd volgens de indicatie is verstreken, dan willen we je vragen nog één werkdag extra geduld te hebben. Door drukte bij zowel onze fabrikanten als leveranciers, kan het zijn dat artikelen iets later geleverd worden.

Mocht je, nadat de levertijd met twee werkdagen is overschreden, nog geen verzendbevestiging hebben, dan vragen we je klantenservice@azerty.nl te mailen. Gebruik als onderwerp “Levertijd niet gehaald” + je ordernummer, zodat we jouw vraag zo snel mogelijk kunnen beantwoorden.


Hoe lang duurt het tot ik mijn door Azerty geassembleerde systeem thuis heb? 

Wanneer alle producten binnen zijn zal je order vrijkomen voor de wachtrij van assemblage. Als de assembleur met je systeem begonnen is, dan verwachten we dat je het systeem 2-3 werkdagen later in ontvangst kan nemen.